loading...
سی سی پا سایت خبری تفریحی شامل خبر,عکس,سرگرمی,اس ام اس,دانلود آهنگ و فیلم
admin بازدید : 322 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ همه چیز اینجاست / علی لهراسبی

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای «همه چیز اینجاست» با صدای علی لهراسبی را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید ، بشنوید و لذت ببرید .

ترانه این آهنگ سروده مهرزاد امیرخانی می باشد و آهنگسازی و تنظیم آن به ترتیب توسط گروه پازل و بهروز صفاریان انجام شده است . احسان نی زن نوزانده کمانچه و ویولون و علی چراغی نوازنده سه تار این اثر می باشند .

 

جهت دریافت آهنگ اینجا کلیک نمایید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دستاتو از دستم نگیر طاقت ندارم
این دوریو از سر بگیری کم میارم
دردای بعد از تو تحمل کردنی نیست
یوسف ته چاهم بمونه ناتنی نیست
شاید فراموشت شده یک عمر کم نیست
این گریه های بی صدا دست خودم نیست
برگرد امشب دیگه داره دیر میشه
آدم مگه با عشقشم درگیر میشه
این آدما اصلا شبیه تو نمیرن
دنبال هوا تا ته دنیا نمیرن
بی تو تمامه زندگیم بی رنگ میشه
بین منو قلبم همیشه جنگ میشه
وقتی نباشی این نفس معنی نداره
پرواز کردن تو قفس معنی نداره
دروازه ی خوشبختی رو بستی و رفتی
من فک کردم تا ابد هستی و رفتی
راضی نباشی زندگیم از دست میره
راضی نشو دور از همه قلبم بمیره
غربت تمامه عالمه وقتی نباشی
این گریه ها خیلی کمه وقتی نباشی
شبگردیای من دوباره بی هدف شد
راه تمومه غصه ها از این طرف شد
درد من حرفاییی که داری میزنی نیست
یوسف ته چاهم بمونه ناتنی نیست
این آدما اصلا شبیه تو نمیرن
دنبال هوا تا ته دنیا نمیرن
بی تو تمامه زندگیم بی رنگ میشه
بین منو قلبم همیشه جنگ میشه
وقتی نباشی این نفس معنی نداره
پرواز کردن تو قفس معنی نداره
دروازه ی خوشبختی رو بستی و رفتی
من فک کردم تا ابد هستی و رفتی

گردآوری:سی سی پا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فروش نمایندگی هاست در تاریخ 1393/11/27 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

سلام

فروش نمایندگی هاست سی پنل با ارزان ترین قیمت ها و انتقال سایت های شما بر روی هاست
این فرصت را از دست ندهید ای دی یاهو amirhoseyn159@yahoo.com
رو ادد کرده و باهم درباره قیمت بحث خواهیم کرد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 63,779
  • بازدید کلی : 1,332,216